neurologopeda, pedagog specjalny, nauczyciel języka polskiego
2021-2022: Uczelnia Łazarskiego, studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia
2018-2020: Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, studia magisterskie na kierunku Pedagogika specjalna, specjalność Logopedia
2017-2019: Uniwersytet Warszawski, studia magisterskie na kierunku Filologia polska
2014-2018: Uniwersytet Warszawski, studia licencjackie w ramach Międzyobszarowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna
2013-2017: Uniwersytet Warszawski, studia licencjackie w ramach Międzyobszarowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na kierunku Filologia polska
02.2022: Szkolenie Programowanie języka u dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji
01.2022: Szkolenie Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej
12.2021: Szkolenie KOSF. Karty Oceny Słuchu Fonemowego
06.2021: Szkolenie Nauka czytania od sylaby do zdania
05.2021: Szkolenie AAC – Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się
02.2021: Szkolenie Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna
02.2021: Szkolenie Ankyloglosja – krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu
01.2021: Szkolenie Logorytmika
11.2020: Szkolenie Modelowanie bez tajemnic
11.2020: Szkolenie Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1
01.2020: Szkolenie Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia: diagnoza – terapia – masaż
09.2022 do chwili obecnej: Niepubliczna Szkoła Podstawowa "Pod Wielkim Dachem Nieba" – logopeda; prowadzenie terapii logopedycznej dzieci ze spektrum autyzmu
01.2020 do chwili obecnej: Poradnia logopedyczna „LOGANN” – logopeda; prowadzenie terapii dzieci i dorosłych w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia (m. in. dyslalia, opóźniony rozwój mowy, afazja, zaburzenia mowy towarzyszące niepełnosprawności intelektualnej)
10.2020-05.2022: Terapeutyczny Punkt Przedszkolny „Małe Kajtki” – logopeda; prowadzenie indywidualnej terapii logopedycznej dzieci ze spektrum autyzmu: rozwijanie funkcji językowych, komunikacyjnych oraz artykulacji; wprowadzanie i rozwijanie komunikacji alternatywnej i wspomagającej, wspieranie terapii grupowej