neurologopeda, pedagog specjalny, pedagog wczesnoszkolny, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, certyfikowany terapeuta metody ESDM, certyfikowany terapeuta koncepcji RCM
2022: uzyskanie certyfikatu terapeuty koncepcji RCM (Rodolfo Castillo Moralesa)
2016: uzyskanie międzynarodowego certyfikatu terapeuty ESDM (Early Start Denver Model)
2016: ukończone Podyplomowe Studia Neurologopedii Klinicznej z Wczesną Interwencją Logopedyczną, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
2014: ukończone studia magisterskie na kierunku Pedagogika specjalna, specjalność: Logopedia, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
2012: ukończone studia licencjackie na kierunku Pedagogika specjalna, specjalności: Logopedia oraz Pedagogika wczesnoszkolna, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Koncepcja RCM (Rodolfo Castillo Moralesa) w terapii dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi. Moduł lll; uzyskanie certyfikatu terapeuty RCM, Wrocław, 2022
Różne oblicza trudności w karmieniu u dzieci. Od diagnozy do pracy terapeutycznej, Łódź, 2022
Ankyloglosia u noworodków i niemowląt, Warszawa 2021
Koncepcja RCM (Rodolfo Castillo Moralesa) w terapii dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi. Teoria i praktyka. Moduł ll, Wrocław, 2019
Koncepcja RCM (Rodolfo Castillo Moralesa) w terapii dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi. Teoria i praktyka. Moduł l, Wrocław, 2019
Udział w VIII ogólnopolskiej konferencji logopedycznej Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami autystycznymi. Wyzwania diagnostyczne, wczesna interwencja, metody terapii, skuteczna komunikacja, Warszawa, 2018
Metoda Integracji Sensorycznej we wspomaganiu rozwoju dziecka, Warszawa, 2017
Kurs II stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Advanced Workshop), Warszawa, 2015
Kurs I stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Introductory Workshop), Warszawa, 2015
Szkolenie podstawowe z zakresu Programu Rozwoju Komunikacji MAKATON, Warszawa, 2015
Szkolenie AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się, Warszawa, 2015
Szkolenie Wczesne zaburzenia funkcji oralnych (pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych) u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo-porodowego, Warszawa, 2015
Szkolenie Dziecko z autyzmem w przedszkolu, Warszawa, 2015
Konferencja naukowo-szkoleniowa Zachowania trudne u osób z autyzmem i zespołem Aspergera, Warszawa, 2015
Konferencja Niepełnosprawność dziecka widziana oczami rodziców, Warszawa, 2015
Szkolenie Wczesna interwencja – autyzm, co powinno zaniepokoić opiekunów, Warszawa, 2014
Warsztaty Scenariusze zajęć muzykoterapeutycznych z włączeniem zabaw przeciwdziałających agresji, Warszawa, 2014
Warsztaty szkoleniowo-naukowe Podstawy dykcji i emisji głosu, Warszawa, 2014
Warsztaty szkoleniowo-naukowe Przyczyny, objawy, leczenie i profilaktyka zatkanego nosa, Warszawa, 2014
Warsztaty umuzykalniające Cztery pory roku – zabawy integracyjne w nauczaniu przedszkolnym i wczesnoszkolnym, Warszawa, 2013
2013-2016: Przedszkole nr 407 – logopeda
2012-2016: Centrum Twórczej Edukacji i Terapii „Hulajnoga” s.c. – logopeda
2015: Przedszkole nr 235 „Tęczowe Przedszkole” – logopeda
2013-2015: Niepubliczne przedszkole ,,Bajka” – logopeda
2012-2013: Niepubliczne przedszkole ,,Kolorowe nutki” – logopeda
2013: Zespół Szkół Specjalnych nr 101 – praktyka asystencka oraz zawodowa
2012: Zespół Szkół Specjalnych nr 92 – praktyka asystencka oraz zawodowa
W ramach studiów magisterskich oraz podyplomowych: praktyka w przychodniach specjalistyczno-rehabilitacyjnych dla dzieci oraz w szpitalach na oddziałach neurologii, neonatologii i intensywnej terapii noworodka, onkologii, rehabilitacji ogólnoustrojowej, oddziale dziennym psychiatrycznym ogólnym, oddziale gastroenterologii, hepatologii, zaburzeń odżywiania i pediatrii (CZD)