psycholog, certyfikowany terapeuta metody ESDM
Absolwentka pięcioletnich studiów magisterskich na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją z psychologii klinicznej dziecka i rodziny. Doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami rozwojowymi zdobywa od 2012 roku, pracując jako psycholog w ośrodku terapeutycznym, poradni psychologiczno-pedagogicznej, a także w szkole i przedszkolach dla dzieci z autyzmem. Realizowała się również jako diagnosta w projekcie naukowym na Wydziale Psychologii UW, gdzie przeprowadzała badania z użyciem protokołu obserwacji w kierunku zaburzenia ze spektrum autyzmu ADOS-2 oraz skal rozwojowych. Przeszła pogłębione szkolenie i uzyskała certyfikat uprawniający do użycia narzędzia ADOS-2 w badaniach naukowych.
W 2018 r. ukończyła Kurs I stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Introductory Workshop), a w 2019 r. Kurs II stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Advanced Workshop) w Centrum Adesse w Warszawie. W styczniu 2020 r. uzyskała międzynarodowy certyfikat terapeuty ESDM.
Brała udział w licznych stażach i wolontariatach, m.in. w przedszkolach terapeutycznych dla dzieci z autyzmem, w programie terapii dla dzieci z autyzmem "3i" w Ośrodku Wczesnej Interwencji przy ul. Pilickiej w Warszawie, a także w Fundacji "Hej, koniku!". Realizowała praktyki w Zakładzie Psychologii Klinicznej Dzieci i Młodzieży przy Samodzielnym Publicznym Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Warszawie, a także w ramach specjalizacji na studiach odbyła roczny staż w zespole psychoterapii par i rodzin. Autorka plakatu naukowego dotyczącego użyteczności narzędzia przesiewowego w kierunku autyzmu Q-CHAT, przedstawionego na II Konferencji Programu Wczesnego Wykrywania Autyzmu BadaBada Dziecko nie powie ci, że ma autyzm Fundacji SYNAPSIS.
W terapii najbliższe jej jest podejście oparte na relacji, ponieważ uważa, że efektywne uczenie się małego dziecka możliwe jest dzięki zabawie i pozytywnym, naturalnym wzmocnieniom wynikającym z bycia w interakcji z drugą osobą, opartej na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Na zajęciach dąży do wzbudzenia w dzieciach motywacji do komunikowania się, szukając ich uśmiechu w ulubionych zabawach. W pracy z dziećmi najbardziej fascynuje ją ich potencjał rozwojowy, napędzający do osiągania kolejnych kroków w rozwoju.
2020: Uzyskanie międzynarodowego certyfikatu terapeuty ESDM
2018: Uzyskanie certyfikatu uprawniającego do wykorzystywania narzędzia ADOS-2 w badaniach naukowych
2018: Uzyskanie certyfikatu diagnosty Stanford-Binet 5
2017: Ukończone pięcioletnie studia magisterskie na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Psychologia ze specjalizacją z psychologii klinicznej dziecka i rodziny
2019: Szkolenie AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się, Praacownia Alina Smyczek
2019: Kurs II stopnia metody Early Start Denver Model (ESDM Advanced Workshop), Centrum Adesse
2018: Kurs I stopnia metody Early Start Denver Model (ESDM Introductory Workshop), Centrum Adesse
2018: Szkolenie Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu, Fundacja Synapsis
2018: II Konferencja Programu Wczesnego Wykrywania Autyzmu BadaBada Dziecko nie powie ci, że ma autyzm, Fundacja Synapsis
2018: Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem, Fundacja Synapsis
2015: Konferencja naukowo-szkoleniowa Zachowania trudne u osób z autyzmem i zespołem Aspergera, Fundacja Synapsis
2015: VI ogólnopolska konferencja Wzajemne związki między nauką a praktyką w obszarze psychologii klinicznej dziecka, Sekcja Psychologii Klinicznej Dziecka PTP
2014: Szkolenie Zrozumieć autyzm w ujęciu Handle, Fundacja Rozwiązać Autyzm