Małgorzata Basta

Zespół

Małgorzata Basta

pedagog specjalny, oligofrenopedagog

Wykształcenie

2014-2017: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek Pedagogika specjalna, specjalność Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, moduł opiekuńczo-wychowawczy (I stopień)

 

2017-2019: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek Pedagogika specjalna, specjalność Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem (II stopień)

Wybrane kursy i szkolenia

Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia: diagnoza – terapia – masaż; marzec 2022, ProCentrum

 

Makaton – Program Rozwoju Komunikacji, I stopień; grudzień 2021

 

Edukacja matematyczna dzieci według koncepcji prof. dr hab. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej; styczeń 2021

 

Edukacja matematyczna najmłodszych; listopad 2020, Stimulus

 

Metoda Globalnego Czytania Glenna Domana w edukacji przedszkolnej; kwiecień 2020, EduAkcja

 

Wspieranie rozwoju psychoruchowego małego dziecka z elementami terapii ręki; marzec 2020, Inspirator

 

Pozytywna dyscyplina w pracy z dziećmi w wieku przedszkolny i wczesnoszkolnym; styczeń 2020, Akademia Rozwoju Terapii i Edukacji

 

Strategie pracy nad zachowaniami trudnymi uczniów ze spektrum zaburzeń autystycznych; grudzień 2019, WCIES

 

Program promocji zdrowia psychicznego Przyjaciele Zippiego – kurs dla realizatorów programu (dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych); grudzień 2019, WCIES

 

Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne; listopad 2019, Akademia Rozwoju Terapii i Edukacji

 

Trening Umiejętności Społecznych (TUS), terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu; październik 2019, Fundacja Pomoc Autyzm

 

Kurs pierwszej pomocy

Doświadczenie zawodowe

09.2021-obecnie: Przedszkole Specjalne nr 249 w Warszawie, wychowawca grupy – prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla dzieci z autyzmem, uczestnictwo w zespole ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej, tworzenie dokumentacji

 

09.2019-08.2021: Przedszkole Integracyjne nr 394 w Warszawie, nauczyciel wspomagający – prowadzenie terapii dzieci z autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną oraz z niepełnosprawnością ruchową, wspieranie dzieci podczas zajęć organizowanych przez przedszkole, tworzenie oraz prowadzenie dokumentacji dzieci, prowadzenie konsultacji dla rodziców, uczestnictwo w zespole ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej, prowadzenie zajęć z Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne

 

07.2018-08.2019: praca w żłobku Pracownia Rodziny Madurar

Strona adesse.pl wykorzystuje pliki cookies.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów w polityce prywatności.