Aleksandra Madejowska

Zespół

Aleksandra Madejowska

psycholog, certyfikowany analityk zachowania (BCBA), licencjonowana terapeutka behawioralna PLTB, certyfikowany diagnosta ADOS-2

Wykształcenie

2016-2017: Uniwersytet SWPS – stosowana analiza zachowania, studia podyplomowe

 

2009-2013: Uniwersytet SWPS – społeczna psychologia kliniczna, studia magisterskie (dyplom z wyróżnieniem)

Certyfikacja

Board Certified Behavior Analyst (BCBA) – certyfikat wydany przez Amerykańską Radę Certyfikacyjną Analityków Zachowania (Behavior Analyst Certification Board)

 

Polska licencja terapeuty behawioralnego – certyfikat wydany przez Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej i Polskie Towarzystwo Terapii Behawioralnej

 

Certyfikaty ukończenia dwóch stopni szkoleń metody Early Start Denver Model (ESDM) – obecnie praca pod superwizją dr Joanny Kwasiborskiej-Dudek w celu ukończenia procesu certyfikacyjnego

Wybrane kursy i szkolenia

Szkolenie Wsparcie diagnozy oraz weryfikacja terapii przy pomocy komputerowego testu MOXO, 2024

 

Uprawnienia diagnostyczne, Skala Inteligencji Stanford-Binet 5, 2022

 

XI Międzynarodowe Sympozjum Naukowe 15 lat IWRD. Terapia osób z autyzmem – model dr Kranz i dr McClannahan w badaniach i praktyce, 2021

 

Szkolenie Echolalia – przegląd badań: przegląd badań i procedur dotyczących radzenia sobie z echolalią natychmiastową i odroczoną, 2021

 

Supervisory Training for Behavior Analysts, Behavior Development Solutions – szkolenie umożliwiające podjęcie roli superwizora w systemie BACB, 2021

 

Providing ABA Services in a Global Pandemic, ABA Inside, 2021

 

Troubles du spectre de l'autisme: diagnostic, Université de Genève, 2021

 

Using ABA to conceptualize disorders in DSM-V, 2021

 

Training Course on ICD-11 Guidelines for Mental, Behavioural, and Neurodevelopmental Disorders, WHO Global Clinical Practice Network, 2020

 

Szkolenie z wykorzystania ADOS-2 w diagnostyce klinicznej, dr Izabela Chojnicka, 2018

 

Narzędzie M-CHAT-R/F: praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka, Fundacja Synapsis, 2018

 

Postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne u dzieci z trudnościami związanymi z karmieniem, Katarzyna Bąbik, 2018

 

Early Start Denver Model (ESDM) Advanced Workshop, Centrum Adesse, dr Joanna Kwasiborska-Dudek, 2018

 

Postępowanie w przypadku wystąpienia zachowań agresywnych wobec terapeuty, Małgorzata Murray i Paul Stephany, Fundacja Krok po Kroku, 2017

 

Early Start Denver Model (ESDM) Introductory Course, Centrum Adesse, dr Joanna Kwasiborska-Dudek, 2017

 

Stosowanie i interpretacja Zestawu Kwestionariuszy do Diagnozy Spektrum Autyzmu ASRS, Pracownia Testów Psychologicznych PTP, 2016

 

VB-MAPP: Ocena umiejętności i planowanie terapii, Ośrodek Szkolenia Scolaris, 2016

 

Profil Psychoedukacyjny PEP-R jako podstawa konstruowania planu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami rozwoju, Centrum Wspomagania Rozwoju ASAN, 2016

 

Intensywne nauczanie behawioralne w oparciu o system kart, Ośrodek Szkolenia Scolaris, 2016

 

Opiniowanie seksuologiczne – dobre praktyki biegłych sądowych, Stowarzyszenie Asymetria, 2015

Doświadczenie zawodowe

08.2019-obecnie: analityczka zachowania, trenerka – opracowywanie merytoryczne oraz prowadzenia wykładów i szkoleń e-learningowych z zakresu edukacji seksualnej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu; prowadzenie konsultacji i praktycznych szkoleń w placówkach edukacyjnych oraz specjalistycznych konsultacji dla rodziców dotyczących problematyki zdrowia psychicznego i seksualnego, a zwłaszcza trudnych zachowań – rozwiązywanie indywidualnych problemów podopiecznych; prowadzenie wykładów specjalizacyjnych dla lekarzy z zakresu postępowania w całościowych zaburzeniach rozwoju; przeprowadzanie diagnozy funkcjonalnej, w tym VB-MAPP; współpraca m.in. z Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego oraz Fundacją Instytut Edukacji Pozytywnej

 

02.2016-07.2019: Fundacja oraz Terapeutyczny Punkt Przedszkolny „Krok po Kroku”, terapeutka – planowanie i prowadzanie terapii dzieci z ASD – stosowana analiza zachowania (Applied Behavior Analysis), metoda zachowań werbalnych (Verbal Behavior); trening jedzenia i trening czystości; trening umiejętności społecznych (diady, grupowy); prowadzenie diagnozy funkcjonalnej; przeprowadzanie pełnej oceny VB-MAPP

 

10.2014-06.2018: Zakład Seksuologii Medycznej i Psychoterapii, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, asystentka naukowo-dydaktyczna – przygotowywanie i prowadzenie wykładów na kursach specjalizacyjnych m.in. Zaburzenia seksualne u kobiet, Seksualność osób niepełnosprawnych, Relacja lekarz-pacjent, Seksuologia społeczna, Seksuologia kliniczna, Zaburzenia seksuologiczne związane z rozwojem i orientacją seksualną, Nowe zjawiska w seksuologii, Praktyka oparta na dowodach, Psychiatria dzieci i młodzieży; udział w badaniach naukowych; wystąpienie na konferencji I Rzeszowskie Dni Hepato-Gastroenterologiczne; koordynacja udziału CMKP w Festiwalu Nauki

 

11.2013 - 04.2014: Wojewódzki Szpital Bródnowski w Warszawie, psycholog kliniczna –wsparcie i konsultacje psychologiczne dla pacjentów i ich rodzin, w tym praca z osobami z zaburzeniami odżywiania (m.in. anoreksja, bulimia); wszechstronne wsparcie psychologiczne lekarzy pracujących na oddziale gastroenterologii; praca w zespołach terapeutycznych z lekarzami, formułowanie zaleceń z obserwacji i wywiadów z pacjentami dla personelu medycznego

 

12.2011-06.2012: Gimnazjum nr 23 w Warszawie, psycholog, trenerka – prowadzenie autorskiego programu wspomagania rozwoju dla gimnazjalistów; konsultacje i współpraca wychowawcza z nauczycielami, a także konsultacje na temat cyberprzemocy

Aleksandra Madejowska

Strona adesse.pl wykorzystuje pliki cookies.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów w polityce prywatności.