psycholog, pedagog, doktor nauk społecznych
Od ponad 20 lat wspiera dzieci i młodzież z trudnościami neurorozwojowymi oraz ich rodziny. Doświadczenie zdobywała m.in. w Fundacji SYNAPSIS, a także współpracując z kilkoma ośrodkami diagnostycznymi i przedszkolami integracyjnymi. Na co dzień zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci oraz konsultacjami dla ich rodziców. Prowadzi także grupy i warsztaty psychoedukacyjne dla opiekunów, które pomagają odnaleźć się w codziennych wyzwaniach związanych z wychowaniem dzieci neuroatypowych. Uczestniczyła w licznych szkoleniach i kursach dotyczących diagnozowania, wczesnej interwencji oraz metod terapii zaburzeń rozwoju u dzieci. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Centrum TROP, realizatorem szkoleń dla specjalistów oraz prelegentem na konferencjach. W ramach pracy badawczej brała udział w projektach naukowych poświęconych zaburzeniom ze spektrum autyzmu, przede wszystkim narzędziom diagnostycznym i przesiewowym oraz sytuacji rodziców dzieci z trudnościami rozwojowymi. Autorka kilku publikacji poświęconych tej tematyce. Koordynatorka projektu adaptacji i współautorka Instrukcji badania Profilem Psychoedukacyjnym PEP-3-PL.
Prowadzenie Warsztatów dla Dobrych Rodziców (2024–2025)
Diagnozowanie dysleksji rozwojowej Specjalistyczną baterią diagnozy zdolności poznawczych i umiejętności szkolnych SB6/18 – uprawnienia diagnostyczne (2024)
Stosowanie Testu Rozwoju Językowego TRJ (2022)
Certyfikat Autism Diagnostic Interview Revised ADI-R (2022)
Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji? (2018)
Skala Inteligencji Stanford–Binet 5 – uprawnienia diagnostyczne (2017)
Certyfikat Profil Psychoedukacyjny PEP-3-PL – zastosowanie w badaniach klinicznych i naukowych (2017)
Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa – uprawnienia diagnostyczne (2016)
Certyfikaty: Zastosowanie Protokołu do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu ADOS–2 w badaniach klinicznych oraz w badaniach naukowych (2015)
Early Start Denver Model – Introductory Course oraz Advanced Workshop (2015)
Szkolenie Podstawowe PECS (2011)
Szkolenie teoretyczno-warsztatowe z zakresu stosowania Modelu INSITE – Modelu Wczesnej Interwencji przeprowadzanej w domu oraz półroczny staż (2011)
Certyfikat Baleys Scales of Infant and Toddler Development Baley-III (2010)
Training on identity and psychoeducation of persons with autism (2006)
Stosowana Analiza Zachowania: Metody Pracy z Dziećmi z Autyzmem (2006)
Autyzm i edukacja, cykl szkoleń organizowanych przez TEACCH–affiliated Opleidingscentrum Autisme Theo Peters vzw Belgium (2005–2007)
Studium Pomocy Dzieciom Autystycznym i Ich Rodzinom, NPDN SYNAPSIS (2004–2005)
Uczestnictwo w ponad 50 sympozjach, konferencjach naukowych i szkoleniowych dotyczących tematyki rozwoju, terapii dzieci oraz zaburzeń neurorozwojowych