Martyna Czopowicz

Zespół

Martyna Czopowicz

psycholog

Absolwentka pięcioletnich studiów magisterskich Uniwersytetu SWPS na kierunku Społeczna psychologia kliniczna. Specjalizuje się w psychologii rozwojowej małego dziecka, głównie w diagnozie i terapii zaburzeń neurorozwojowych (autyzm, zespół Aspergera). Z pacjentami pracuje od 2008 roku. Pierwsze doświadczenia w pracy z dziećmi z autyzmem zdobywała w trakcie badań do pracy magisterskiej dotyczącej uczenia się dzieci z autyzmem prowadzonych pod kierunkiem dr Moniki Suchowierskiej-Stephany, u której później rozpoczęła pierwszą pracę zawodową w Centrum Wczesnej Interwencji „Krok po Kroku”. Kolejne doświadczenia zawodowe zdobywała pracując w Fundacji SYNAPSIS, gdzie dodatkowo szkoliła się w pracy i diagnozie osób ze spektrum autyzmu. Obecnie pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 7 w Warszawie, gdzie prowadzi diagnozę i terapię psychologiczną dzieci w wieku od kilku miesięcy do wieku wczesnoszkolnego. Jest też członkiem zespołu orzekającego o kształceniu specjalnym dla dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera. W pracy terapeutycznej skupia się na nawiązywaniu pozytywnej relacji ze swoimi małymi pacjentami oraz wspieraniu rodziców w procesie diagnozy i terapii dziecka. Obecnie jest w trakcie szkolenia z metody Early Start Denver Model (ESDM).

Wykształcenie

2020: Studia podyplomowe Diagnoza neuropsychologiczna, Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS

 

2019: kurs dotyczący wykorzystywania narzędzia ADOS-2

 

2013-2020: kursy z wykorzystywania narzędzi diagnostycznych: IDS, IDS-P, IDS-2, Stanford-Binet V, Leiter-3

 

2008: ukończone studia magisterskie na kierunku Społeczna psychologia kliniczna, Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS

Wybrane kursy i szkolenia

Jak wyprowadzić dziecko z wybuchu złości, Ośrodek SUKCES, 2014


Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży, CBT, 2013


Prowadzenie treningu kontroli złości dla dzieci i młodzieży, Ośrodek SUKCES, 2013


Rozwijanie umiejętności społecznych u dzieci z autyzmem, Fundacja "Krok po Kroku", 2011


Metoda Ruchu Rozwijającego Sherborne, Polskie Towarzystwo Dysleksji, 2011


Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami u dzieci – metoda Carole Sutton, Fundacja SYNAPSIS, 2011


Agresja, autoagresja i inne zachowania problemowe u osób z autyzmem, część I i II, Fundacja SYNAPSIS, 2011


Wspomaganie funkcjonowania dziecka z autyzmem poprzez stymulacje sensomotoryczną. Tworzenie indywidualnych programów stymulacyjnych i terapeutyczno-edukacyjnych, Fundacja SYNAPSIS, 2009

 

Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem, Fundacja SYNAPSIS, 2008

 

Stosowana analiza zachowania: metody pracy z dziećmi z autyzmem, CWI "Krok po Kroku", 2008

Wystąpienia na konferencjach naukowych

Konferencja Diagnoza psychologiczna w praktyce klinicznej, Uniwersytet SWPS, 2017 – wystąpienie pt. Model wielospecjalistycznej diagnozy małego dziecka w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 20 w Warszawie

 

Konferencja Człowiek i autyzm. Autyzm i Polska, 2010 – wystąpienie pt. Strategia uczenia zabawy w Pierwszym Niepublicznym Przedszkolu Terapeutycznym Fundacji SYNAPSIS

Strona adesse.pl wykorzystuje pliki cookies.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów w polityce prywatności.