logopeda, pedagog specjalny, terapeuta miofunkcjonalny
2002: Ukończone pięcioletnie studia na kierunku Pedagogika specjalna, specjalność Logopedia, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
2022: Szkolenie Terapia miofunkcjonalna w wieku 4-8 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/sz wg N.Förster i A.Kittel
2021: Szkolenie Współpraca logopedy i ortodonty w terapii osób z zaburzeniami czynnościowymi układu stomatognatycznego – diagnoza, planowanie i prowadzenie terapii, LABORATORIUM MOWY
2021: Szkolenie MFT 9-99sTArs - Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99
2018: Konferencja Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej w praktyce
2017: Szkolenie Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi uczniów w szkole – aspekty prawne i psychologiczne, NPDN Fundacji "Pomoc Autyzm"
2013-2014: Kurs Tutoring szkolny: nowa jakość w relacjach Uczniowie – Nauczyciele – Rodzice, uzyskanie certyfikatu tutora
2013: Kurs internetowy OPERON Indywidualizacja w praktyce – uczniowie z SPE
2012-2013: Kurs internetowy OPERON Warsztat skutecznego nauczyciela – wsparcie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się z klas IV – VI
2011-2012: Kurs internetowy OPERON Profesjonalny warsztat specjalisty terapii pedagogicznej
2008: Szkolenie Całościowe zaburzenia rozwojowe – ze szczególnym uwzględnieniem Zespołu Aspergera – Jak rozpoznać, jak pomóc?, SCOLAR
2007: Warsztaty doskonalące umiejętności wychowawcze nauczycieli Szkoła dla rodziców i wychowawców
2006: Warsztaty przedmiotowo-metodyczne Technologie informacyjne i edukacja multimedialna w praktyce szkolnej
2006: Szkolenie w zakresie prowadzenia badań przesiewowych słuchu, wzroku i mowy za pomocą programów multimedialnych Słyszę, Widzę, Mówię, zorganizowane przez Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
2004: Kurs doskonalący Metody pracy z uczniem o szczególnych potrzebach edukacyjnych (uczeń z ADHD, dysleksją, dyskalkulią i zaburzeniami zachowania)
2009 do chwili obecnej: Pozaszkolna Placówka Specjalistyczna przy Fundacji Pomocy Ludziom z Niepełnosprawnościami, ul. Skuterowa 9, Warszawa – logopeda
2019 do chwili obecnej: Niepubliczny Terapeutyczny Punkt Przedszkolny "Pastelowa Układanka", ul. Farysa 57, Warszawa – logopeda
2018-2020: Centrum Rozwoju Dziecka i Rodziny, ul. Karolinki 42, Warszawa – logopeda
2002-2019: Szkoła Podstawowa nr 70 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Monte Cassino, ul. Bruna 11, Warszawa – pedagog wspomagający w klasie integracyjnej, logopeda, certyfikowany tutor
2008-2013: "Rodzice i Dzieci" Gabinet Psychologiczno-Pedagogiczny, ul. Sienna 55, Warszawa – logopeda
2004-2012: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Szczęśliwicka 40, Warszawa – współpraca w zakresie prowadzenia ćwiczeń ze studentami studiów niestacjonarnych z przedmiotów: Podstawy logopedii, Multimedialne środki dydaktyczne w logopedii oraz Praktyki zawodowe
2008-2009: Punkt Rozwoju – Gabinet Psychologiczny dla Dzieci i Młodzieży, ul. Cieszkowskiego 1/3, Warszawa – logopeda
2005: Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna "TOP", ul. Raszyńska 8/10, Warszawa – logopeda
2003-2005: Poradnia Logopedyczna Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Częstochowska 12, Warszawa - logopeda
Wystąpienie na konferencji Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole ogólnodostępnej (organizatorzy: Dzielnicowe Centrum Integracji w Dzielnicy Mokotów oraz Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 8) – prezentacja pt. Trening Umiejętności Społecznych i komunikacji językowej jako metoda pracy socjoterapeutycznej
Sienkiewicz S., Sienniak A. (2020): Opóźniony rozwój mowy – jak stymulować mowę dziecka. W: Strefa logopedy – nowoczesny poradnik skutecznej terapii logopedycznej, numer 10
Cabała J., Pietrzak-Szymańska B., Wielądek M., Sienkiewicz S., Sienniak A. (2020): Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej – zeszyt ćwiczeń. Autyzm. Niepełnosprawność w stopniu lekkim. Opóźniony rozwój mowy, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Sienniak A., Sienkiewicz S. (2021): Usprawnianie komunikacji ucznia z zespołem Aspergera. W: Forum logopedy, numer 43 – Terapia logopedyczna dzieci z ASD
Sienkiewicz S., Sienniak A. (2023): Usprawnianie aparatu artykulacyjnego jako działanie profilaktyczne i podstawa terapii logopedycznej – propozycje ćwiczeń i zabaw. W: Forum logopedy, numer 54